خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش مطرح کرد؛

اجرای ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط ارتش در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۷۹

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به اجرای ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط ارتش در گیلان، گفت: ارتش در حوزه محرومیت زدایی در گیلان مشارکت می کند.

به گزارش ایلنا از رشت،سرهنگ ولی رحمانی ظهر شنبه در آئین افتتاحیه بیمارستان دائمی پیشرفته تنفسی شهید سرلشکر موسی نامجو در بیمارستان پورسینای رشت با بیان اینکه هر کشوری با نخبگان خود زنده می‌ماند، اظهار کرد: ارتش همواره در همه حوزه‌ها کنار مردم بوده و نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش برای ایجاد امنیت پایدار در کشور جان فشانی کرده‌اند.

مجری طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی محوری ارتش با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه ارتش زودتر از همه ارگان‌ها در بحران‌ها پای کار است، افزود: هفتمین بیمارستان در حوزه مقابله با کرونا به همت ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیمارستان تخصصی پیشرفته تنفسی ارتش در گیلان طی کمتر از ۵ روز و با تمام امکانات و تجهیزات تکمیل شده است، اضافه کرد: تمامی تجهیزات این بیمارستان جدید بوده و در خدمت مردم قرار گرفته است.

رحمانی با اشاره به تکمیل ده‌ها پروژه ارتش در استان گیلان، بیان کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌های ارتش در گیلان به بالای ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و علاوه بر ساخت بیمارستان، مراکز درمانی مختلف در نقاط مختلف استان نیز بازسازی و تجهیز می‌شود.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به خدمات ارتش در حوزه محرومیت زدایی گیلان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده آن به تمام وعده‌های خود صادقانه عمل کرده است تا امید در دل مردم ایران ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز