خبرگزاری کار ایران

کاهش ۴۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۲۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از بیست و چهارم تا بیست و نهم مرداد ماه بیش از یک میلیون و ۵۴۶هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،  فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از ۵۹ میلیون و ۵۳۸ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۶۰ میلیون و ۱۳۱هزار که با کاهش یک درصدی روبرو بوده است.

وی افزود: همچنین از بیست و چهارم تا بیست و نهم مرداد ماه بیش از یک میلیون و ۵۴۶هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید که در مدت زمان مشابه سال قبل این آمار دو میلیون و ۵۶۹هزار تردد بوده است که تردد در محورهای مواصلاتی استان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

کرمی گفت: بیشترین تردد انجام شده در روزهای اخیر را در محور کرمانشاه - قزانچی با ثبت بیش از ۸۶ هزار تردد خودرو اعلام کرد.

وی عنوان کرد: کمترین تردد خودرو نیز در محور قصرشیرین - خسروی با دو هزار و ۳۷۱ مورد بوده است.

کرمی گفت: بیش از ۲۴۵هزار وسیله نقلیه سنگین  و یک میلیون و ۳۰۰هزار وسیله نقلیه سبک در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در تعطیلات اخیر بیش از ۲۰۵هزار تخلف در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز