خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خواستار شد؛

لزوم رعایت همراهان بیمار به دستور‌العمل‌های پزشکان و مقررات بیمارستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۲۹

استاندار هرمزگان گفت: مراجعان به بیمارستان‌ها و همراهان بیماران نیز باید اصول فنی و دستورالعمل‌های پزشکی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی پس از بازدید از بیمارستان خلیج فارس بندرعباس و گفت وگو با کارکنان، مراجعین و همراهان بیماران در این بیمارستان، عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات به بیمارستان‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و انتظاراتی که وجود دارد، باید در همه بیمارستان‌ها، افرادی برای گفت و گو، شنیدن و رسیدگی به درخواست‌های مراجعه کنندگان و ارائه توضیح و رفع ابهامات، حضور داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و بهداشت، پزشکان، پرستاران، مسئولان و کارکنان بیمارستان‌ها، ادامه داد: این بزرگواران در حال جهاد و فداکاری شبانه‌روزی برای ارائه خدمات به مردم و درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند.

استاندار هرمزگان افزود: مراجعان به بیمارستان‌ها و همراهان بیماران نیز باید اصول فنی و دستورالعمل‌های پزشکی را رعایت کنند.

همتی تصریح کرد: از مردم شریف هرمزگان می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به کاهش شیوع بیماری کرونا در استان کمک کنند و با کاهش شیوع این بیماری، بیمارستان‌ها نیز می‌توانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به سطح وسیع شیوع بیماری کرونا و افزایش بیماران که موجب مراجعات بسیار به بیمارستان‌ها شده است، گفت: با همکاری، همراهی و اتکا به فرهنگ و همدلی خوب مردم در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه با استفاده از ماسک، عدم حضور تجمعات و دورهمی ها، نرفتن به اماکن شلوغ و بیشتر ماندن در خانه، شیوع بیماری کرونا کاهش خواهد یافت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم بزرگوار همه جوانب احتیاط و اصول بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا، رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز