خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

بیش از 3 هزار و 700 راننده جریمه یک میلیون تومانی دریافت کردند/عودت 36 هزار خودرو در محورهای ورودی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۰۴

فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون بیش از 3 هزار و 700 دستگاه خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان برای عدم رعایت طرح ممنوعیت تردد خبرداد و گفت: در محورهای ورودی استان بیش از 36 هزار خودرو به مبدا خود عودت شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به ایجاد موج پنجم ویروس کرونا و برای پیشگیری از شیوع این بیماری در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و تصمیمات مسئولان استانی، طرح ممنوعیت تردد و خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از ساعت 12 روز دوشنبه 24 مردادماه در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تا این لحظه 36 هزار و 491 خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز  با اشاره به ورود برخی خودروها از محورهای غیراصلی به استان البرز، ادامه داد: برخی از رانندگان نیز به مهلتی که پلیس برای خروج پلاک های غیربومی داده بود توجه نکردند که در این راستا، 2 هزار و 958 خودرو متخلف توسط عوامل پلیس و 773 خودرو نیز به وسیله دوربین های ثابت اعمال قانون یک میلیون تومانی شدند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه تمام تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه باید خود را تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا بدانند از هموطنان خواست: برای قطع زنجیره این بیماری خطرناک از انجام سفر و ترددهای غیرضروری پرهیز کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز