خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان خبر داد؛

تشکیل پرونده های قضایی برای ناقضان مصوبات ستاد کرونا در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۸۷۷

فرماندار کاشان گفت:برای افرادی که برخلاف مصوبات ستاد ملی مدیریت و پیشگیری از کرونا اقدام به حرکت دسته های عزاداری در کاشان و حومه کردند پرونده قضایی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی با بیان اینکه بسیاری از هیات های مذهبی کاشان و حومه با احترام به تصمیمات ستاد ملی مدیریت و پیشگیری از کرونا از برگزاری مراسم در فضای بسته و همچنین حرکت دسته های عزاداری صرف نظر کردند اظهار داشت: با این وجود هیات هایی نیز بودند که اوضاع بحرانی کاشان را درک نکرده و علی رغم تذکر نهاد های متولی اقدام به برگزاری عزاداری بدون رعایت پروتکل های بهداشتی کردند.

وی افزود: براساس گزارش های مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و شهروندان برای این افراد پرونده قضایی در دادسرا تشکیل می شود و از طرفی پیگیری های لازم برای ابطال مجوز این هیات ها انجام می شود.

رئیس شورای تامین شهرستان کاشان با اشاره به درخواست فرمانداری کاشان از ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقرار بیمارستان صحرایی در کاشان تاکید کرد: شایسته نیست با وجود این حجم از ابتلا به کرونا در منطقه و تلاش کادر درمان گروهی به فکر دور زدن قانون و بی اثر کردن زحمات باشند.

مرتضایی تاکید کرد:هیات های مذهبی زیادی هم بودند که بر اساس گزارش های رسیده ضمن رعایت پروتکل ها و مصوبات ابلاغی کمک های شایانی  به قطع زنجیره کرونا داشتند که از آنها نیز  به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.

فرماندار کاشان خطاب به برخی مدیران هیآت که  گمان می کنند رفتارهای خلاف قانون آنان از چشم مسئولان اجرایی  وناظران‌ سلامت پنهان مانده هم تصریح کرد:پس از پایان دهه نخست محرم برای این دسته از افراد با همکاری دادستانی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد تا به اهمال و کم توجهی آنان نسبت به سلامت جامعه رسیدگی و برخورد شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز