خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه خبر داد ؛

ترخیص بیمار کرونایی با هشتاد درصد درگیری ریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۶۷۷

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه از ترخیص بیمار کرونایی با 80درصد درگیری ریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، محمدجواد طاهری ساعتی پیش با اعلام این خبر اظهار داشت: بیمار خانمی 65 ساله با سابقه بیماری زمینه ای قلبی و  فشارخون  و با 80درصد درگیری ریه از تاریخ29/4/1400 تحت ونتیلاتور (دستگاه تنفسی) در بخش ICU  بستری بوده است.
وی افزود: این بیمار پس از 21 روز از دستگاه جدا شده و در نهایت پس از 37روز بستری با حال عمومی نسبتاً خوب از بیمارستان ترخیص شده است.
این پزشک بیان کرد: میان این همه اخبار بد و مرگ و میر هموطنان خبر ترخیص بیماری با 80 درصد درگیری ریه و مبارزه او با بیماری که منجر به بهبود شرایط او شده بسیار خوشایند و امید بخش است.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه اظهار کرد: قریب به یک سال و نیم بوده که با توجه به نیاز شهر و آمار رو به افزایش بیماران کرونایی، تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستان سوانح سوختگی این شهرستان در اختیار بیماران مذکور قرار گرفته است.
 طاهری ضمن تقدیر از تلاش کادر درمان و پزشکان متخصص این بیمارستان از جمله دکتر عبدالعظیم ویسی زاده و دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: کرونا به هیچکس رحم نمی کند و لیکن طی ماه گذشته و با افزایش شدید بیماران شهرستان عرصه بر خدمتگذاران تنگ شده که از همه مردم شهرستان درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در دور همی‌ها شرکت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز