خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در برخی از مناطق کشور/خلیج فارس و دریای عمان مواج می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۳۴

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت:امروز در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، شمال استان تهران، البرز، سمنان، همچنین در استان‌های جنوبی مثل هرمزگان  و جنوب استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، شرق بوشهر، تنگه هرمز و غرب دریای عمان در ساعات بعد از ظهر، بارش‌هایی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد:برای روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، شرق بوشهر  و جرایر خلیج فارس رگبار پراکنده و بارش باران را خواهیم داشت.  

رفیعی گفت:برای روز جمعه در ارتفاعات مازندران، شمال آذربایجان غربی و همچنین در روز شنبه در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان و ارتفاعات شمال هرمزگان، غرب فارس، کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده باران را پیش بینی خواهیم کرد.

وی گفت:به طور کلی تا روز جمعه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد.

وی اظهار کرد:طی سه روز آینده نیز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز  و دریای عمان مواج  و متلاطم خواهد بود.

در پایان این کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی تهران، گفت: امروز آسمان تهران صاف و نیمه ابری همراه با وزش باد، حداکثر دما طی امروز ۳۴ درجه و حداقل دما ۲۴ درجه خواهد بود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز