خبرگزاری کار ایران

فرمانده نداجا:

توسعه تعاملات بین المللی مهمترین هدف برگزاری مسابقات جام دریا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۱۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه تعاملات بین المللی مهمترین هدف برگزاری رقابت های جام دریا است.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر دریادار حسین خانزادی در بازدید از زیرساخت‌های نیروی دریایی در بندرانزلی با تشریح میزبانی جمهوری اسلامی ایران از رقابت‌های جام دریا و غواصی عمیق ارتش‌های جهان گفت: ۲ هفته نخست شهریور میزبان مسابقات نظامیان جهان خواهیم بود.

وی افزود: این مسابقات در ۲ رشته جام دریا و غواصی عمق که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه مسابقات غواصی در منطقه کنارک برگزار خواهد شد گفت: برای سومین دوره است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبانی این مسابقات را برعهده دارد و از کشورهای مختلف جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

امیر دریا دار خانزادی افزود: کشورهای چین روسیه ونزوئلا سوریه و چند کشور دیگر بین ۸ تا ۹ کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها گفت: مسابقات به طور کامل در محدوده نظامی برگزار خواهد شد، تمام مسائل مربوط به دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود و تمامی افرادی وارد شده واکسن‌های دوگانه را دریافت کرده‌اند و تیم‌های جمهوری اسلامی ایران نیز واکسینه شده‌اند و هیچ گونه رفت و آمد به سطح شهر نخواهند داشت و تمام این مدت در محدوده نظامی تحت کنترل خواهند بود و تیم‌های پزشکی در منطقه حضور دارند و تلاش خواهد شد با سطح ایمنی بالا این مسابقات برگزار شود.

خانزادی به تشریح مسابقات جام دریای در بندرانزلی اشاره و خاطرنشان کرد: در منطقه بندر انزلی نیز به همین شکل مستقل، قرنطینه و ایزوله مجزا از شهر پیش بینی شده تمام مسابقات در محدوده کنترل شده نظامی برگزار خواهد شد و در رقابت‌های جام دریا کشورهای محدوده دریای خزر شرکت خواهند کرد که در حال حاضر قزاقستانی‌ها حضور پیدا کرده و در روزهای آینده روسیه و آذربایجان نیز حضور پیدا خواهند کرد و مسابقات در بخش دریا بوده و ارتباطی با ساحل نداریم و به مدت دو هفته میزبانی مسابقات را برعهده خواهد داشت.

فرمانده نداجا اضافه کرد: در این رقابت‌ها ما تلاش را می‌کنیم تا بهترین باشیم هدف مسابقه عمدتاً متوجه توسعه تعاملات و رقابت‌های سالمی است که ملوان‌ها در نیروی دریایی ارتش‌های جهان را در کنار هم قرار می‌دهد و هدف از برگزاری این مسابقات دستیابی به سطح بالاتری از توانمندی‌ها بوده که صلح و امنیت را برقرار کند بنابراین رقابت در جای خودش بسیار خوب است و مهم‌تر از آن سطح آمادگی نیروهای نظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز