خبرگزاری کار ایران

با دخالت جهادکشاورزی شهرستان کرج انجام شد؛

آزادسازی 300 هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی و مهرشهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۵۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی 300 هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، اسماعیل صارمی گفت: جهاد کشاورزی در راستای حراست از اراضی کشاورزی  عزم راسخ دارد و کارشناسان اراضی این مجموعه با تلاش های خستگی ناپذیر به زمین خواران اجازه جولان دادن در این شهرستان را نمی دهند.

صارمی با عنوان اینکه مقابله با سودجویان و دلالان نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مشارکت شهروندان هوشیار است، افزود، قطعا  با حمایت و همدلی همه دستگاه ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می‌توانیم در بحث مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز نتایج مطلوبی به دست آوریم.

مدیر جهاد کشاورزی کرج تصریح کرد: در راستای پاسداری از بستر تولید غذای مردم، 300 هکتار از اراضی  کشاورزی بخش مرکزی شهرستان که دست خوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

صارمی همچنین از آزادسازی 300 هکتار از اراضی مهرشهر، منطقه 3 و 4 با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب بیش از 198 مورد تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل ویلا، آلاچیق، محوطه سازی و دپوی مصالح و غیره بوده است.

او هشدار داد: جهاد کشاورزی کرج کابوس کسانی است که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت ویلا می کنند.

صارمی با تاکید بر اینکه با متخلفان به شدت برخورد می کنیم از مردم کرج درخواست کرد: از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز