خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی خبرداد:

بازگشت واحد شماره یک گازی نیروگاه شهید رجایی قزوین به مدار تولید برق

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۴۹

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی از تعیمر و بازگشت واحد شماره یک گازی این نیروگاه به مدار تولید برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهمن غنوی گفت: واحد شماره یک گازی این نیروگاه که به منظور رفع اشکال از یاتاقان شماره سه توربین آن از مدار تولید خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات در کم‌ترین زمان ممکن  دوباره به مدار تولید برق پیوست.

 معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی ادامه داد: متخصصان نیروگاه شهید رجایی، یاتاقان شماره سه توربین این واحد را که در اثر اشکال ایجاد شده، دمای ترموکوبل‌های  آن از حد نرمال بهره برداری بالا رفته بود، دمونتاژ کرده و با توجه به آسیب‌های بیشتر بویژه بر روی شفت "ژورنال" توربین، پس از تعویض پدهای یاتاقان  و انجام تنظیم آن، اشکال به وجود آمده را برطرف کردند.

وی بیان کرد: با توجه به خروج این واحد نیز همزمان، بازدید تجهیزات و قطعات ژنراتور، بیوت والوها، جرقه زن‌ها و رفع نشتی‌های جزئی در سه حوزه مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق در شرایط سخت محیطی و گرمای زیاد صورت پذیرفت تا این واحد پس از انجام تعمیرات، از آمادگی بالایی برای تولید برق، برخوردار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز