خبرگزاری کار ایران

تردد در محور‌های مواصلاتی جنوب کرمان ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۳۲

فرمانده پلیس راه جنوب کرمان از ممنوعیت تردد در محور‌های مواصلاتی جنوب کرمان از دیروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اکبر سنجری گفت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر دیروز این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهر‌ها اعمال شده و تا پایان روز جمعه پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط مامورین پلیس راه در تمامی محور‌ها صورت خواهد پذیرفت.

سرهنگ سنجری افزود: بر اساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و ۲۰۰ هزار تومان خودرو‌هایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

وی افزود: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد.

فرمانده پلیس راه جنوب کرمان همچنین گفت: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌ها و ورود خودروی‌های غیربومی به شهر‌های دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی را نخواهیم داد.

وی گفت: خودرو‌های غیر بومی نیز که در شهر‌های مقصد حضور دارند بایستی ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان‌های قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز