خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس خبر داد ؛

تشکیل کمیته‌ای در شورا برای رسیدگی به شکایات کارکنان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۶۴۱

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: برای اینکه حقی از پرسنل شهرداری ضایع نشود کمیته‌ای برای رسیدگی به شکایات نیروهای شهرداری در شورای ششم تشکیل می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره با بیان اینکه مسئله مهمی که پرسنل شهرداری را حساس و نگران کرده موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی است، بیان کرد: در شورای پنجم بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شروع شد و مبنا براین بود که براساس تعداد نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری بندرعباس، ده درصد سهمیه به شهرداری بندرعباس از سازمان شهرداری ها اختصاص داده شد که حدود 130 نفر از نیروهای شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت می شوند.

رئیس شورای  شهر بندرعباس گفت: طبق روالی که وزارت کشور در این زمینه لحاظ کرده بود 3 آیتم آزمون، سابقه خدمت و مدرک تحصیلی در مجموع با 100 امتیاز(سابقه خدمت60 امتیاز، آزمون 20 امتیاز و مدرک تحصیلی از فوق دیپلم تا دکتری 20امتیاز) در نظر گرفته شد و بعد از برگزاری آزمون، نتایج آن به اطلاع پرسنل رسیده شد.

جراره خاطر نشان کرد: اما دغدغه ای که پرسنل دارند این است که در ارسال اسامی به وزارت کشور حقی از کسی ضایع نشود و برای اطلاع همکاران شورای ششم گذاشته شده که لیست قبل از اینکه به وزارت کشور ارسال شود حتما در اختیار اعضای شورای شهر قرار گیرد و در راستای اینکه حقی از کسی ضایع نشود کمیته ای برای رسیدگی به شکایات پرسنل با حضور دونفر از اعضای شورای شهر و در صورت لزوم حراست و بازرسی شهرداری تشکیل شود و اسامی نهایی برای ارسال به وزارت کشور در اختیار کل پرسنل گذاشته شود و همچنین بر روی سایت شورای شهر بارگذاری خواهد شد و مدت زمانی را برای اعتراض در نظر می گیریم.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: لیست نهایی تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با تصویب شورای ششم به استانداری و وزارت کشور ارسال می شود تا پرسنل در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند و شاهد ضایع شدن حق خود نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز