خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد:

ممنوعیت‌های تردد دو هفته‌ای در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۶۲۸

رئیس پلیس راه استان هرمزگان، گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد، این ممنوعیت از 12 ظهر روز یکشنبه 24 مرداد تا ساعت 24 جمعه 5 شهریور ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد.

وی افزود: در محدودیت‌های پیش‌رو، علاوه بر تشدید طرح‌های قبلی، انسداد فیزیکی نیز در نقاط معین با همکاری وزارت راه و شهرسازی و عوامل انتظامی صورت می‌گیرد، بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در مرز خروجی‌های استان ها ممنوعیت تردد وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان، عنوان کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یکبار جریمه خواهد شد.

این مسئول انتظامی استان تصریح کرد: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ 24مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل و صرفاً مجوزهایی که از تاریخ 24 مرداد ماه به بعد توسط مراجع ذی صلاح آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

سرهنگ نیکبخت، ادامه داد: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع بصورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک های غیربومی را نخواهیم داد.

رئیس پلیس راه استان در پایان از شهروندان خواست که تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند، چرا که در بار ترافیک سنگین خواهند ماند و چاره ای جز برگشت نخواهند داشت و به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی خودشان، به دستورات ستاد ملی کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده ها مستقر هستند، اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند.رئیس پلیس راه استان، گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز