خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز استان البرزخبر داد:

اجرای بالغ بر 82 کیلومتر شبکه گاز در البرز طی چهار ماهه نخست امسال/جذب بیش از 9461 اشتراک گاز جدید در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۴۶۴

سرپرست شرکت گاز استان البرز با اشاره به جذب بیش از 9461 اشتراک گاز جدید در استان، گفت: انجام عملیات شبکه گذاری در چهار ماهه نخست سال 1400، بالغ بر 82 کیلومتر به مجموع خطوط شبکه تغذیه و توزیع گاز در البرز افزوده شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، سهراب نجار ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: 60 درصد از مجموع عملیات شبکه گذاری گاز طی امسال، متعلق به مناطق روستایی استان است که نشان از توجه ویژه شرکت ملی گاز ایران به برخورداری همه نقاط استان از نعمت گاز طبیعی دارد.

وی افزود: هم اکنون مجموع طول شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان به بیش از 6677 کیلومتر افزایش یافته است.

نجار همچنین از نصب بالغ بر 1235 انشعاب جدید گاز در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: با اجرای این عملیات در چهار ماهه اول سال جاری، تعداد علمک های گاز در سطح استان به بیش از 280 هزار انشعاب رسیده است.

وی گفت: با اجرای عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات گاز در چهار ماهه امسال، 9461مشترک جدید به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان البرز افزوده شده است.

جذب بیش از 9461اشتراک گاز جدید در استان البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در ادامه از جذب بیش از 9461اشتراک گاز در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

نجار با اعلام این خبر، اظهار داشت: با جذب مشترکین جدید در شرکت گاز استان البرز درسال ۱۴۰۰، تعداد مشترکین شرکت تا پایان تیر ماه به بیش از 919 هزارمشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، افزود: از تعداد 9461مشترک جدید، 8576 مشترک خانگی، 824 مشترک تجاری و 61 مشترک صنعتی به جمع مشترکین این استان پیوسته اند که در مجموع شرکت گاز استان، به بیش از 919 هزار مشترک خدمات ارایه می‌دهد.

برگزاری بیش از 5000 نفر ساعت دوره های آموزشی

نجار گفت: شرکت گاز استان البرز توانست تنها در سه ماهه نخست سال 1400، بیش از 5000 نفر ساعت دوره آموزشی برای تمامی کارکنان خود برگزار کند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز ضمن بیان مطلب فوق، افزود: برنامه های آموزشی مذکور از طریق مشارکت در دوره های آموزشی حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی،  مجازی آنلاین، آفلاین (سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز ایران)، غیرحضوری و کتاب محور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بهسازی، آموزش نیروی انسانی، ارتقای دانش و آگاهی کارکنان در زمینه های تخصصی، کاربردی و مدیریتی با هدف افزایش بهره وری شرکت مد نظر قرار می گیرد، بیان کرد: این شرکت با تهیه تقویم آموزشی سالیانه برای تمامی کارکنان و برگزاری دوره های شغلی، بهبود مدیریت عمومی، فرهنگی و HSE  با استفاده از اساتید مجرب، به این مهم دست یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز