خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار ماسک در سطح شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۰۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان گفت: برای جمع آوری مرحله نخست پویش نذر سلامت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است که میان خانواده های شناسایی شده توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا جمعا ۵۰ هزار بسته غذایی میان نیازمندان منطقه توزیع شده است یادآور شد: در این ماه یک هزار و سیصد بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار تومان بیشتر میان خانواده هایی که به کرونا مبتلا شده اند توزیع خواهدشد.

وی افزود: با همکاری خیرین، هیات های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی کاشان نسبت به راه اندازی پویش نذر سلامت اقدام و مقرر شد نذورات مردم برای کمک به خانواده های درگیر کرونا جمع آوری شود.

اکبری هزینه درمانی و دارویی هر بیمار کرونایی را  روزانه بیش پنج میلیون ریال دانست که برای برخی از مردم قابل پرداخت نیست خاطر نشان شد: برای جمع آوری مرحله نخست پویش نذر سلامت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است که میان خانواده های شناسایی شده توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: تیم های امر به معروف ونهی از منکر شهرستان از شنبه توزیع بیش از ۱۰هزار ماسک بهداشتی میان اصناف، عابرین و مغازه داران، با هدف تشویق مردم به استفاده از ماسک را شروع کرده اند وقرار است تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

اکبری از تجهیز باشگاه ورزشی تختی سپاه برای انجام واکسیناسیون شهروندان خبر داد و گفت: این مرکز بزرگترین مرکز بهداشتی برای کمک به کادر درمان وبهداشت شهرستان و انجام و  سرعت دهی تزریق واکسن کرونا خواهد بود.

وی با بیان اینکه توافق جامعی میان روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشان و بسیج حقوق دانان برای حمایت های قضایی خبرنگاران منعقد شده است تاکیدکرد: از این پس به بعد اگر برای خبرنگاری پرونده قضایی تشکیل شود وکلای عضو بسیج تمامی امور مربوط به خبرنگاران را رایگان انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز