خبرگزاری کار ایران

شهروند گنابادی در یک روز ۹۵ میلیون ریال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۸۸

فرماندار گناباد گفت: یک شهروند گنابادی، که بدون اعتنا به تذکرات مکرر پلیسی مبنی بر لزوم پرهیز از سفر به دیگر مناطق، با خودرو شخصی راهی مشهد شده بود، با اعمال قانون پلیس مواجه شده و طی یک روز در این مسیر ۹۵ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حامد قربانی در نشست هماهنگی برای افزایش تعامل اصناف در راستای اجرای محدودیت های کرونایی در این شهرستان، افزود: برای اعمال محدودیت های کرونایی تردد، تمام دوربین‌های جاده‌ای فعال است و افرادی که از پروتکل‌های اعلام شده تخلف کرده و شیوه نامه ها را نادیده بگیرند، توسط هر یک از این دوربین ها جداگانه جریمه خواهند شد.

قربانی گفت: در شرایطی که سویه دلتای ویروس کرونا موجب افزایش ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ شده است همه آحاد جامعه باید احساس مسوولیت کرده و با پرهیز از سفرهای بین شهری، سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

وی گفت: در راستای تشدید محدودیت های کرونایی و ممنوعیت سفر از سایر نقاط کشور به خراسان رضوی در کلیه مبادی ورودی این شهرستان از استانهای جنوبی و جنوب شرقی کشور محدودیتهای شدید اعمال می شود و تنها طی دو روز گذشته ۱۸۰ خودرو بازگردانده شده اند.

وی تصریح کرد: کاهش تبعات شیوع سویه جدید ویروس کرونا، که از قدرت سرایت و کشندگی بالاتری نسبت به انواع قبلی آن برخوردار است، نیازمند تعامل بین بخشی و مشارکت همه بخش ها، به خصوص اصناف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز