خبرگزاری کار ایران

فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان اردبیل / پاسگاه پلیس راه مشگین‌شهر- اهر احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۶۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد از فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان اردبیل خبر داد و گفت: در 4 ماه گذشته 11 هزار و 755 برگ معاینه فنی صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: در مدت یاد شده 13 هزار و 756 وسیله نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که حدود 85 درصد آن ها در آزمون های معاینه فنی قبول و گواهی معاینه فنی را دریافت کرده اند. 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده را 2 هزار مورد عنوان کرد و گفت: یک هزار و 442 دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: از 13 هزار و 756 دستگاه ناوگان سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان 10 هزار و 313 دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان پرتلاش با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می شوند می توانند کمک موثری به شهرها در راستای کاهش آلودگی هـوا داشته باشند.

پاسگاه پلیس راه مشگین‌شهر اهر احداث می‌شود

به گزارش ایلنا، رضا فرج پور در بازدید از محورهای مواصلاتی مشگین شهر با اعلام این خبر افزود: این زمین به مساحت 3 هزار مترمربع خریداری شده که امیدواریم با احداث پاسگاه پلیس راه مشکین شهر اهر شاهد ارتقای این محور باشیم.

وی با اشاره به وسعت راه های حوزه استحفاظی مشگین شهر گفت: بیش از یک هزارو 318 کیلومتر طول راه های حوزه استحفاظی این شهرستان است که بیشترین مسیر ارتباطی استان را شامل می شود اما در مقابل آن ماشین آلات و امکانات لازم را جهت نگهداری از جاده ها نداریم.

عضو شورای اداری شهرستان مشگین شهر گفت: در طول چند سال اخیر 40 کیلومتر بزرگراه در حوزه مشگین شهر به زیر ترافیک رفته است که برای نگهداری آنها نیاز به 2 دستگاه کامیون و یک  دستگاه لودر نیاز داریم.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر افزود: از دیگر مسائلی که امسال با آن درگیر هستیم تعطیلی کارخانه آسفالت در سطح شهرستان است که متاسفانه برای تامین آسفالت جهت لکه گیری جاده ها با مشکل مواجه هستیم.

فرج پور درباره اقدامات انجام شده تصریح کرد: حذف نقاط حادثه خیز پیچ قصابه که بارها موجب واژگونی خودروها شده بود اکنون در مرحله نهایی و آسفالت ریزی است همچنین عملیات بهسازی سه راه مشیران جهت حذف محل های حادثه خیز از دیگر پروژه‌های  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود که با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان به اتمام رسید و تقدیم مردم عزیز شده است.

وی از لکه گیری و روکش آسفالت روستای اردوخانکندی تا صلوات در محور مشکین شهر پارس آباد به طول 3 کیلومتر خبرداد و گفت: در تلاش هستیم تا عملیات روکش آسفالت مسیرهای مشکین شهر به اهر، لنج آباد، قلعه قهقهه، اکوکمپ دورنا، کوجنق به خانکندی پایان فصل کاری انجام شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر احداث رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی راهی بین راهی ساوالان با اعتبار 500 میلیون تومان در محور اهر مشگین شهر را یادآور شد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا گشت های راهداری و ترابری بطور مستمر از پایانه های مسافری و ناوگان های عمومی مسافربری بازدید می کنند و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، کنترل تجهیزات ایمنی و رعایت دستور العمل های بهداشتی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز