خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه استان همدان:

تردد درون استانی خودرو های بومی شامل جریمه یک میلیون تومانی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۲۸

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در صورت تردد درون استانی خودروهای بومی، یک میلیون تومان جریمه برای مالک وسیله نقلیه اعمال و منظور می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد در سراسر کشور، از ساعت۱۲ ظهر  امروز، این ممنوعیت ها در مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرها اعمال و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بر این اساس خودروهای غیربومی حق ورود به حوزه استحفاظی استان همدان را ندارند البته تنها خودروهایی که همدان مسیر عبور آنها برای رسیدن به محل سکونت است مجاز به تردد هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: خودروهای بومی نیز حق خروج از استان را ندارند و در صورت بی توجهی به این مصوبه، در نخستین پاسگاه پلیس راه ضمن جریمه  یک میلیون تومانی از ادامه سفر آنها جلوگیری می شود.

سرهنگ عزیزی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، یک مله فرصت برای پرداخت جریمه های کرونایی تعیین شده و در صورت عدم پرداخت در این مدت، باید معادل ۲ برابر پرداخت شود.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر نیز باید با یک سوم ظرفیت حرکت کند یعنی اتوبوس با ظرفیت ۴۲ صندلی می تواند ۱۴ مسافر سوار کند.

رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: تیم های پلیس راه مستقر در مقر ایست و بازرسی هفت پاسگاه وضعیت ناوگان مسافربری را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف دفترچه راننده اخذ و به علت بی توجهی به مصوبات ستاد ملی کرونا به مرجع قضایی معرفی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز