خبرگزاری کار ایران

مهلت ۴٨ ساعته برای خروج خودروهای غیربومی از مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۰۶

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا ممنوعیت تردد بین شهری در خراسان رضوی اعمال شده است، همچنین خودرو‌های غیربومی از روز گذشته تنها ۴۸ ساعت مهلت دارند تا به شهر خود بازگردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد درباره جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از روز جاری مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا مربوط به تردد‌های بین استانی است، اما ستاد کرونای خراسان رضوی ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی از مشهد را نیز اعلام کرده است. ضمن اینکه مطابق قانون، تردد میان شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. با توجه به اینکه تمام شهر‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، ممنوعیت تردد بین شهری در خراسان رضوی نیز اعمال خواهد شد.

او افزود: در ورودی‌های مشهد و خراسان رضوی از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری خواهد شد، اما در سایر مسیر‌ها فقط اعمال قانون صورت خواهد گرفت. برابر دستور ستاد ملی کرونا در تمام مسیر‌های ورود به خراسان رضوی تیم‌های ما مستقر هستند، کنترل می‌کنند و خودرو‌های غیربومی را نیز با جدیت باز می‌گردانند.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: در قوچان برای ورودی استان‌های شمالی، جغتای و جوین برای ورودی استان‌های شمالی، شهرستان داورزن و پلیس‌راه سبزوار برای ورودی استان‌های غربی سمنان و تهران، شهرستان بردسکن از سمت طبس، شهرستان بجستان و گناباد برای ورودی استان‌های جنوبی و شهرستان تایباد و خواف از سمت قائن از ورود خودرو‌های غیربومی با جدیت ممانعت به عمل می‌آید. همچنین ۶ تیم نظارتی در مبادی ورودی مشهد مستقر هستند و ورود خودرو‌های غیربومی به مشهد را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز