خبرگزاری کار ایران

با حکم دادستان شهرستان بندرخمیر؛

داماد متخلف به 91 روز حبس محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۵۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: دامادی متخلف اهل یکی از شهرهای تابعه شهرستان خمیر که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود با توجه به ماده 688 از قانون مجازات اسلامی از سوی دادستان شهرستان بندرخمیر به 91 روز حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد چنگائی اظهار کرد: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که بهداشت و سلامت عموم مردم را تهدید کند مجازات حبس داشته و هیچگونه مماشات و چشم پوشی نسبت به نقض پروتکل های بهداشتی کرونا وجود نخواهد داشت و با تخلف همه افراد در هر رده و صنف و جایگاهی برخورد قانونی قاطع صورت خواهد گرفت.

چنگائی آمار بیماران مبتلا به کرونا در این پیک پنجم را بسیار نگران کننده خواند و خواستار مشارکت فعال شهروندان برای کنترل این بیماری شد.

وی با هشدار جدی نسبت به عواقب کم توجهی شهروندان به توصیه‌های بهداشتی در مورد مهار کرونا تصریح کرد: آمار بیماران بستری و بدحال مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان و شهرستان ها همچنان بالا و نگران کننده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر، اضافه کرد: از عموم شهروندان شریف شهرستان درخواست می‌شود که با ادامه همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خادمان حوزه بهداشت و درمان را برای ارائه خدمات مناسب در دوره پیک پنجم کرونا در استان و شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز