خبرگزاری کار ایران

امکان تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری مشهد وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۹۸۵

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: اگر تصمیم به تعطیلی گرفته شود، تعطیلی ناوگان با تعطیل شدن فعالیت بخش‌های خصوصی و دولتی و اصناف میسر است.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی درباره تعطیلی سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس، گفت: شورای شهر در حوزه حمل‌ و نقل عمومی این تصمیم را اجرایی می‌کند.

وی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از آرامستان بهشت رضوان، افزود: وضعیت کرونای مشهد، وضعیت بحرانی است و بر این اساس متناسب با شرایط باید تصمیمات و راهکار‌های عاجلی نیز گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه برخی تصمیمات در حیطه اختیارات مدیریت شهری نیست و نیازمند اتخاذ تصمیم از سوی ستاد مقابله با کرونای استان است، ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری هرگونه همکاری اعم از تغییر ظرفیت‌ها و تعطیلی خدمات را در این زمینه انجام خواهد داد.

فرهمندی بیان کرد: متناسب با شرایط باید کمک کنیم که این شرایط بحرانی مدیریت شود.

وی در ادامه از پیش‌بینی و اتخاذ تدابیر لازم از سوی شورای شهر مشهد، در بحث تخصیص بودجه با هدف تأمین امکانات مورد نیاز، در راستای حمایت از سیاست‌های ستاد کرونای استان خبر داد و تصریح کرد: همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا از این بحران عبور کنیم و حداقل آسیب متوجه شهروندان شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در خصوص تعطیلی سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اعم از مترو و اتوبوس نیز تأکید کرد: تعطیلی ناوگان با تعطیل شدن فعالیت بخش‌های خصوصی و دولتی و اصناف میسر است؛ اگر تصمیم به تعطیلی گرفته شود، شورای شهر در حوزه حمل‌ و نقل عمومی این تصمیم را اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز