خبرگزاری کار ایران

اهدای هزار دستگاه ویلچر به معلولان بهزیستی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۹۵

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از آغاز توزیع هزار دستگاه ویلچر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود فیروزی در این باره گفت: این تعداد دستگاه ویلچر طبق توافق بنیاد ۱۵ خرداد با استانداری، بهزیستی و مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی به مددجویان بهزیستی این استان اهدا می‌شود.

وی افزود: سالانه ۱۰۰ هزار معلول در کشور به ویلچر نیازمند هستند که ۷۰ هزار دستگاه را بهزیستی تأمین می‌کند و ۳۰ هزار دستگاه را هم بنیاد ۱۵ خرداد تأمین خواهد کرد. 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: این ویلچرها در کارگاه‌های تحت نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخته شده‌اند که گروه‌هایی از افراد دارای معلولیت در میان کارکنان این ستاد فعالیت دارند.

وی گفت: هم اکنون معادل ۱۰ درصد جمعیت این استان زیر پوشش این اداره کل قرار داشته و مستمری دریافت می‌کنند.

فیروزی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ هزار معلول و افراد واجد شرایط با جمعیت تقریبی ۶۰۰ تا ۶۵۰ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی این استان قرار دارند و مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از این شمار ۱۳۰ هزار نفر افراد دارای معلولیت هستند که دارای پرونده در بهزیستی می‌باشند و ۷۰ هزار نفر هم در سایر بخشهای حمایتی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها زیرپوشش قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز