خبرگزاری کار ایران

کاهش سفر به خراسان رضوی با نظارت جدی بر ورودی های استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۸۸

سخنگوی قرارگاه عملیاتی استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: همزمان با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری شش روزه در کشور، نظارت جدی بر شش دروازه ورودی این استان پیگیری و اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن نجات شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی افزود: شش دروازه ورودی به این استان شامل قوچان واقع در شمال، سبزوار در غرب، گناباد در جنوب، خواف و فیض‌آباد در شرق و جنوب شرقی این استان به منظور کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی بطور جدی تحت نظارت قرار گرفته‌اند. 

وی ادامه داد: کاستن از همه انواع سفر مردم در قالب پرواز، راه‌آهن و جاده به خراسان رضوی و به ویژه کلانشهر مذهبی مشهد در همین چارچوب در دستور کار قرار دارد.  

سخنگوی قرارگاه عملیاتی استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: تاکنون پیرو اقدامات صورت گرفته، حجم سفر به این استان از طریق هوایی به میزان ۵۰ درصد، ریلی ۴۳ درصد و همچنین رفت و آمد جاده‌ای بین‌شهری به میزان ۲۵ درصد کاهش یافته است. 

وی افزود: کاهش سفر از دیگر نقاط کشور به خراسان رضوی با اجرای برنامه‌های طراحی شده، بیش از این میزان کاهش خواهد یافت تا بطور موثر از حجم انتقال ویروس کرونا کاسته شده و بحران شیوع ویروس همه‌گیر مهار شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز