خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

ممنوعیت ترددهای بین استانی در ایام تعطیلات سختگیرانه‌تر خواهد بود/ برگزاری عزاداری ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۲۹

استاندار گلستان گفت: ممنوعیت ترددهای بین استانی سختگیرانه تر ادامه خواهد داشت و بیش از ۳۳۶ هزار نفر در گلستان دُز اول واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش ایلنا از گلستان،هادی حق شناس در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: شهرداران و فرمانداران توجه داشته باشند با هر روشی ورود به تفرجگاه ها ممنوع است و  در ایام تعطیلی  دوشنبه تا شنبه  محدودیت ها بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل در اصناف بسیار مهم است و خصوصا اگر گروه یک رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹۷۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۳ بیمار در icu بستری هستند و ۹۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند و البته ۲۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته فوت شده اند.

حق شناس یادآور شد: تا کنون بیش از ۳۳۶ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال معادل ۲۷ درصد جمعیت دُز اول واکسن را دریافت کرده اند و قریب به ۵۰ هزار نفر هر دو دُز واکسن را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: تردد بین استانی ممنوع است و سختگیرانه تر از گذشته برخورد خواهد شد و بسیج و سپاه به نیروی انتظامی در اجرای قانون کمک خواهند کرد.

استاندار گلستان گفت:در فضای بسته برگزاری عزاداری ممنوع است و برای برگزاری عزاداری مدارس در خدمت هیأت ها هستند و هر گونه دسته روی ممنوع است

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۳ درصد معلمان اقدام به تزریق واکسن کرده اند وتوزیع هرگونه نذورات در هیات ها ممنوع است و رعایت زمان ۲ ساعت عزاداری الزامی است.

حق شناس خاطر نشان کرد: هیچ برگه ترددی معتبر نیست و هرگونه ورود و خروج به استان ممنوع است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز