خبرگزاری کار ایران

موفقیت دانشگاه سمنان در حوزه نشریات دانشجویی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۴۵

نشریه علمی تخصصی «الکترون ۱۲» انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کل کشور « تیتر ۱۲» شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، بهروز گل محمدی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: نشریه علمی تخصصی الکترون به صاحب امتیازی انجمن علمی مهندسی برق، مدیرمسئولی علیرضا جراح و سردبیری احسان شاهی توانست با جلب نظر داوران جشنواره مقام نخست دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کل کشور « تیتر ۱۲»  را به دست آورد.

گل محمدی افزود: نشریه علمی تخصصی الکترون ۱۲ انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه سمنان از میان ۱۸ نشریه برتر راه یافته به مرحلۀ نهایی این جشنواره موفق به کسب مقام نخست شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره  با همکاری وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد اظهار کرد : در مجموع 28 هزار و 271 اثر از ۱۵۳ دانشگاه در این جشنواره روی میز داوری قرار گرفت.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان تصریح کرد : دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی " تیتر12" با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل و آزادی در بیان» در پنج بخش اصلی شامل: «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده»، «فضای مجازی»، «بخش ویژه» و «سرزمین مادری» برگزار شد.

به گفته گل محمدی ارتقای روزنامه نگاری در بین فعالان و علاقمندان نشریات دانشجویی و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی از اهداف برگزاری این جشنواره است که هر ساله برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز