خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد:

دیگر ظرفیتی برای بستری بیماران کرونایی نداریم/ ظرفیت اروژانس بیمارستان هم تکمیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۶۷

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: آخرین بخش بستری بیماران غیر کرونایی و جراحی بیمارستان هم به بیماری کرونا اختصاص یافت و دیگر بخشی برای بستری بیماران کویید ۱۹ نداریم.

به گزارش ایلنا از کاشان، ابوالفضل شجاعی اظهار داشت: با افزایش مجدد مراجعه بیماران بستری کرونا در این مرکز، تعداد تخت های بستری بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان ، برای چندمین بار متوالی افزایش یافته و کاملا اشباع شده است.

وی افزود: هفدهمین و آخرین بخشی که امکانات ارائه خدمات و بستری بیماران کرونا در بیمارستان را دارا بود، به این بیماران اختصاص یافت، که با توجه به اینکه همه تخت های این بخش ها تکمیل شده، در صورت افزایش جدید بیماران مبتلا به کرونا، مجبور هستیم از پذیرش بیماران جدید تا انجام ترخیص بیماران بستری قبلی خودداری کنیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار کرد: در حال حاضر امکان پذیرش بیماران عادی در بخش‌های بیمارستان (به جز بخش های زایمان و NICU که برای بستری مادران باردار و نوزادان است ) وجود نداشته و بیماران عادی می توانند برای دریافت خدمات به بیمارستان نقوی و بیمارستان های خصوصی  مراجعه کرده و پذیرش و بستری شوند.

شجاعی یادآور شد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونا در این مرکز ۴۰۶ نفر است که ۴۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه (icu) هستند و به علت تکمیل ظرفیت بخش مراقبت های ویژه، بیمارانی که هم اکنون نیازمند بستری در این بخش ها هستند نیز به ناچار در بخش های عادی بستری شده اند.

وی با اشاره به بستری بودن ۷۰ بیمار مبتلا به کوید ۱۹ در اورژانس تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچگونه تخت خالی در بخش های بستری نداریم و امکان انتقال بیماران اورژانس به این بخش ها وجود ندارد، دیگر نمی‌توانیم بیمار جدیدی را هم در اورژانس پذیرش کنیم؛ ، چراکه نه فضا و نه تخت خالی در اورژانس داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز