خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

آمادگی فارس برای حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۹۱

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس از آمادگی این استان برای شرکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی با مشارکت تشکل‌های گردشگری و صنایع ‌دستی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، هادی شه‌دوست شیرازی در نشستی با تشکل‌های گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی از ۹ مهر ۱۴۰۰ الی ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی و برای اولین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود که تشکل‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

وی بیان کرد: استان فارس به‌سبب نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس و حضور تعداد کثیری از مردمان استان فارس در این کشورها باید زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری را برای استان به ارمغان بیاورد و همچنین زمینه سرمایه گذاری هم استانی‌های مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس تسهیل خواهد شد.

شه‌دوست عنوان کرد: معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت، فرصت‌های سرمایه گذاری استان فارس در صنعت گردشگری در کنار جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ومعرفی آثار ثبت جهانی از دیگر محورهای غرفه استان فارس و مهمترین برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه پیش بینی و عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: توانمندی‌ها و خدمات تأسیسات و مؤسسات گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از اولویت‌های محتوایی غرفه استان در نمایشگاه است و بخش خصوصی همانند گذشته با این اداره کل همسو و همراه خواهند بود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس عنوان کرد: چاپ کتاب، تهیه و تولید فیلم جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی فارس به زبان‌های مختلف و با کیفیتی در خور ارائه در این نمایشگاه طراحی و چاپ بنر، استند و تصاویر ویژه از توانمندی‌های گردشگری، مذهبی، تاریخی و فرهنگی استان فارس، ارائه و معرفی تولیدات هنری صنایع دستی استان و ارائه سوغات محلی فارس و معرفی لباس‌های سنتی و مردم‌شناسی فارس از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه عرضه و به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز