خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران و رعد و برق در 15 استان کشور/خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۳۱

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران و بلندی‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همچنین در استان‌های هرمزگان، و کرمان در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز شنبه نیز در استان‌های ساحلی خزر، استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، و بلندی‌های البرز مرکزی، بارش پراکنده باران، رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته پیش‌رو، بارش‌ها در اردبیل، آذربایجان‌غربی و شرقی و بلندی‌های البرز مرکزی در استان‌های مازندران، ادامه خواهد یافت. برای سه‌شنبه نیز انتظار است تا در بلندی‌های البرز مرکزی در استان‌های مازندران، گلستان، شرق تهران و سمنان نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: از امروز تا یکشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و طی روز‌های آینده در سمنان، تهران، شرق اصفهان و یزد، وزش باد شدید گاهی گردوخاک رخ می‌دهد.

به گفته این کارشناس هواشناسی، از یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال‌شرق کشور، کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

رفیعی همچنین بیان کرد: آب‌های خلیج‌فارس و دریای‌خزر، یکشنبه مواج و متلاطم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز