خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

اشغال بودن ۷۰ درصد از ظرفیت اقامتگاه‌ ها و هتل‌های مشهد صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۸۳

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مصاحبه یکی از اعضای ستاد ملی کرونا مبنی بر اشغال بودن ۷۰ درصد از ظرفیت اقامتگاه‌ ها و هتلهای مشهد افزود: این اطلاعات قدیمی و مربوط به گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  استاندار خراسان‌ رضوی با اشاره به افزایش روند مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌ های مشهد و دیگر نقاط استان، گفت: با تدابیر اندیشیده شده، هم اکنون ۶ مرکز منتخب کرونا در بخش بیماران سرپایی در مشهد به صورت شبانه‌ روزی به شهروندان ارائه خدمت می‌دهند.

محمدصادق معتمدیان افزود: تا چند روز آینده ۴ مرکز شبانه‌ روزی دیگر نیز فعال خواهد شد که با این اقدام بار مراجعات به اورژانس بیمارستانها کاهش خواهد یافت.

معتمدیان ادامه داد: با دستور رئیس جمهوری نیز در روزهای اخیر معاونان وزارت بهداشت در مشهد حضور یافتند و روز گذشه نیز با حضور وزیر بهداشت در مشهد، آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ ارزیابی و دستورهای مقتضی صادر شد که بر این اساس امکانات و نیازهای مراکز درمانی و نیاز مالی آنان تا روزهای آینده تامین خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مصاحبه یکی از اعضای ستاد ملی کرونا مبنی بر اشغال بودن ۷۰ درصد از ظرفیت اقامتگاه‌ ها و هتلهای مشهد افزود: این اطلاعات قدیمی و مربوط به گذشته است.

معتمدیان اضافه کرد: از ۲۳۶ واحد اقامتی استان حدود ۱۰۰ واحد تعطیل است و حدود ۱۰ روز قبل ۶۷ درصد از ظرفیت اقامتگاه‌ ها و هتل های استان تکمیل بود.

وی افزود: با اجرای طرح منع سفر و کاهش ۵۰ درصدی پروازها به مشهد و استان، در حال حاضر میزان اشغال اقامتگاه‌ ها به زیر ۳۰ درصد رسیده که با کاهش سفرهای ریلی و جاده‌ ای به زودی شاهد کاهش سفرها به استان و مشهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز