خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان هشدار داد ؛

با اداراتی که مصوبه کاهش کارکنان را رعایت نکنند،به شدت برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۷۶

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به شیوع بی سابقه کرونا در استان، گفت: با دستگاه های اجرایی که مصوبه کاهش حضور کارکنان را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمود قاسم نژاد  در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش بی سابقه ابتلاء، بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌های استان گیلان در شرایط قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب شده تا شاهد افزایش آمار بیماران کرونایی در استان باشیم، گفت: از همه در شهروندان درخواست داریم که از حضور در اجتماعات شلوغ و دورهمی ها جدا خودداری کنند.

قاسم نژاد بر ضرورت استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و شستشوی دائم دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی باید از سوی شهروندان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: ادارات کل و شهرستانی باید ورود کارکنان در شرایط کرونایی را در دستور کار قرار داده و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط قرمز باید یک سوم کارکنان در ادارات حضور داشته باشند، ادامه داد: متأسفانه بررسی‌ها نشان داده که برخی از ادارات و دستگاه‌های در سطح استان این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

قاسم نژاد تأکید کرد: در صورتی که بررسی‌ها نشان دهنده ادامه عدم رعایت دستگاه‌های در این زمینه باشد تا مسئول اداره مربوطه برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز