خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر خبر داد ؛

بستری بیش از ۱۱۰ نفر کرونایی و فوت روزانه یک مبتلا در کاشمر/ اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۵۰

فرماندار شهرستان کاشمر در خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیش از ۱۱۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان این شهر بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان افزود: با توجه به بستری شدن بیش از ۱۱۰ نفر در بیمارستان کاشمر و شرایط بحرانی کرونا، تمام امکانات و تجهیزات شهرستان بدون استثنا در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: در این شرایط فوق العاده ادارات باید حداکثر همکاری را باحوزه  سلامت داشته باشند. 

فرماندار کاشمر ادامه داد: مراسم عزاداری ایام سوگواری محرم برابر دستور العمل ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بامسئولیت پکپارچه   سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. 

ساقی با بیان اینکه هشدارهای بهداشتی در سطح شهرستان باید افزایش یابد، گفت: خوشبختانه در بحث واکسیناسیون کرونا روند افزایشی داشته ایم. شرایط شهرستان شرایط فوق العاده است، همه مدیران باید در حالت آماده باش باشند. 

وی افزود: متأسفانه در یک هفته گذشته به طور متوسط هر روز یک بیمار کرونایی فوت کرده است.

فرماندار کاشمر اظهارکرد: ضرورت دارد اقناع سازی شهروندان در خصوص واکسیناسیون انجام‌شود. علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی از تمام ظرفیت های شهرستان برای واکسیناسیون بهره گیری شود. 

ساقی گفت: پلیس راهور و نیروی انتظامی علاوه بر اعمال قانون خودروهای با پلاک غیر بومی حتما تذکر هم دهد.از مردم فهیم شهرستان درخواست خاضعانه داریم، در این شرایط سخت و پیچیده، نهایت همکاری و همراهی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حوزه شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز