خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری مشهد خبر داد:

١٦ مرکز برای انجام واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۳۷

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات حمایتی شهرداری مشهد در راستای مقابله با کرونا گفت: تاکنون از سوی مدیریت شهری ١٦ مرکز برای انجام واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا خواجه نائینی در این خصوص افزود: در ادامه روند واکسیناسیون پاکبانان پرتلاش خدمات شهری و نیروهایی که در معرض خطر بیشتر قرار داشتند، دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست کرد تا مکانهایی برای انجام واکسیناسیون پاکبانان، کارکنان شهرداری و شهروندان در اختیار آنها قرار داده شود.

وی خاطرنشان کرد: از این رو هفت محل در مناطق شهرداری و ۹ محل نیز در فرهنگسراها و سوله های بحران تجهیز و برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار داده شد.
سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد: از میان ١٦ محل آماده شده برای انجام واکسیناسیون، سوله بحران شهید علیمردانی واقع در منطقه پنج برای انجام واکسیناسیون کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است که سایر شهروندان نیز می توانند براساس لیست هایی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام می کند از این مرکز استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است، اضافه کرد: در صورت تامین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز علیمردانی ظرفیت انجام هزار دز واکسیناسیون در روز را دارد که در حال حاضر با ٥٠٠ مورد در روز آغاز به کار کرده است.
خواجه نائینی گفت: انجام واکسیناسیون کارکنان شهرداری در این مرکز براساس اولویت های اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز