خبرگزاری کار ایران

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون فعالان حوزه حمل و نقل در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۷۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای فعالان و کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی کالا و مسافر، تاکسی‌های شهری و اینترنتی، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای فعالان حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر، تاکسی‌های شهری و اینترنتی، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شده و واکسیناسیون فعالان این حوزه براساس نوبت دهی انجام می‌گیرد.

کرمی افزود: فعالان حوزه حمل و نقل می توانند با ثبت نام در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای دریافت نوبت‌دهی واکسیناسیون، زمان و محل دریافت واکسن خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون بر اساس نوبت دهی که در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا مشخص خواهد شد انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: رانندگان حرفه ای فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر به سبب مسئولیت شغلی ارایه خدمات مستمر در تامین کالاهای اساسی کشور با وجود اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی، قویا در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و رانندگان با وجود شرایط بسیار سخت همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده‌اند و لحظه‌ای نیز حمل و نقل متوقف نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز