خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آبیک:

افزایش سه برابری بستری‌های مبتلا به کرونا در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۵۶

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار آبیک گفت: در هفته گذشته تعداد بیماران بستری نسبت به چهار ماه گذشته سه برابر افزایش یافته و در حال حاضر در مرز هشدار و شرایط بحرانی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی اکبر رشوند با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان آبیک گفت: در شهرستان آبیک تعداد تخت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا 40 تخت است و در حال حاضر 10 نفر نیز بیشتر از این ظرفیت در بیمارستان بستری بوده و تخت‌های بیمارستان‌های شهدا و ولیعصر پر شده است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار آبیک ادامه داد: در هفته گذشته تعداد بیماران بستری نسبت به چهار ماه گذشته سه برابر افزایش یافته و در  حال حاضر در مرز هشدار و شرایط بحرانی قرار داریم.

وی عنوان کرد: تا کنون 19 هزار نفر در شهرستان آبیک علیه کرونا واکسینه شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزادرای محرم ضرورت دارد، بیان کرد: در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی آمار بیماری افزایش یافته و امکانات مراکز درمانی پاسخگو نخواهد بود.

وی افزود: به دلیل اهمیت سلامت افراد، بازرسان سلامت از محل‌هایی برگزاری مراسم عزاداری بازدید می‌کنند و نظارت‌ها تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد و اداره تبلیغات اسلامی آبیک نیز باید ضمن داشتن نظارت با ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد کند.

رشوند در پایان گفت: نظارت‌ها بر فعالیت اصناف و مکان‌های پرجمعیت همچنان ادامه دارد و با متخلفان نیز برخورد   قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز