خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آتش سوزی جنگل های استان گلستان مهار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۹۸۲

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیز داری استان گلستان گفت:امروز دو مورد آتش سوزی درجنگل های شهرستان رامیان ومناطق مرزی استان گلستان با مازندران اتفاق افتاد که هر دو مورد آتش سوزی اطفا شد.

عبدالرحیم لطفی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد:یک‌مورد آتش سوزی  درجنگل های  مرز استان گلستان با مازندران داشتیم از ساعت ۹ صبح شروع شده بود که نیروهای منابع طبیعی،مردمی،بسیج ومحیط زیست سریعا برای اطفا به این منطقه اعزام شدند.

 وی ادامه داد:نیروهای اعزام شدند  توانستند آتش سوزی مهار به سرعت مهار کنند وتقریبا ۱۵ هکتار از عرصه های جنگلی در آتش سوخت.

لطفی بیان کرد:  امروز هم یک‌مورد آتش سوزی در جنگل های شهرستان رامیان داشتیم که نیروهای منابع طبیعی توانستند آتش سوزی را مهار کنند که وسعت اتش سوزی ۶ هکتار بود.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری گلستان یاداور شد:آتش سوزی های اتفاق افتاده درجنگل های استان احتمالا سهوی بوده چون مردم آن مناطق طبیعت دوست هستند و احتمالا از سهل انگاری بوده است وهمچنین روز بسیار گرمی در استان شاهد بودیم که آن مناطق خشک بوده است.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر نیروهای منابع طبیعی استان گلستان در آن مناطق حضور دارند و  از بالگرد برای اطفا حریق استفاده کردیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز