خبرگزاری کار ایران

علیزاده تاکید کرد؛

لزوم فراهم بودن زیر ساخت های اداره جهاد بیضا برای سهولت کشاورزان و بهره برداران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۹۵۲

نماینده سپیدان و بیضاء به صورت سرزده از بخش‌های مختلف مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضاء بازدید کرد و با مراجعان و ارباب رجوعان به صورت چهره به چهره به گفت وگو پرداخت و در جریان مشکلات و مسائل آن ها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضاء، محسن علیزاده بر لزوم فراهم بودن زیر ساخت های مهم این مجموعه جهت سهولت کشاورزان و بهره برداران این منطقه تاکید کرد و افزود: شهرستان بیضاء به دلیل پتانسیل های بالای کشاورزی و با داشتن زیر بخش‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و مرتع یکی از مهمترین بخش‌های کشاورزی استان محسوب می شود.

نماینده سپیدان و بیضاء با بیان اینکه تسریع در انجام امور بهره برداران و کشاورزان باعث آبادانی و رونق اقتصادی می شود افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و انجام امور مردم در سریع ترین زمان ممکن باعث می شود تا مراجعات مردم در شرایط کرونایی به ادارات کاهش یابد و در نهایت سبب رونق در تمام بخش ها خواهد شد.

وی افزود: زمانی که ادارات مشکلات کشاورزان را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند و پاسخگوی بهره برداران باشند مردم هم با خیالی آسوده و وقت بیشتر به تولید محصولات کشاورزی و دامداری می پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز