خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۰۱

اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد به اتفاق آرا مصطفی مهرابی بهار را به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد برگزیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مراسم تودیع و معارفه اعضاء قبلی و جدید هیات مدیره نظام پزشکی با قرائت گزارش شاپور بدیعی‌اول، رئیس هیئت اجرایی و محمد علی کیانی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی انجام شد.

پس از این مراسم اعضاء هیئت مدیره نظام پزشکی مشهد که چندی پیش و در پی  برگزاری انتخابات از سوی جامعه پزشکی حائز اکثریت آراء شده بودند؛ به طور رسمی فعالیت خود را برای یک دوره‌ی چهار ساله آغاز کردند. 

در نخستین جلسه رسمی اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد، موضوع انتخاب رئیس هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت و پس از رای‌گیری دکتر مصطفی مهرابی بهار با احتساب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید سازمان نظام پزشکی مشهد، محمدرضا جباری به عنوان نائب رئیس اول، حسین حسینی زارچ به عنوان نائب رئیس دوم، محمدرضا افخمی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین علیرضا صداقت، مصطفی مهرابی‌بهار، محمدرضا جباری، مسعود شادنژاد، مسعودزحمتکش، خسرو شمسیان، علی اکبر شمسیان و فیزیوتراپیست حسن پرکار(نماینده کارشناسان پروانه‌دار)  به عنوان منتخبین مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور از مشهد انتخاب شدند.

سازمان نظام پزشکی مشهد دارای حدود ۱۶ هزار عضو از میان پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها، فیزیوتراپ ها و کارشناسان پروانه دار است که امور صنفی خود را از طریق این سازمان مردم‌نهاد پی‌گیری می‌کنند.

سازمان نظام پزشکی مشهد در پاندمی کرونا به عنوان متولی ارائه خدمات در بخش خصوصی به طور موثر وارد میدان شده و در کنترل این بیماری چه در حوزه ارائه خدمات درمانی سرپایی و چه در بخش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه نقش موثری را بر عهده داشته و دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز