خبرگزاری کار ایران

ناقوس مرگ کرونایی در همه جا گوش می‌خراشد؛

فوت شش بیمار کووید 19 در یک روز در کهگیلویه و بویراحمد / پرهیز از حضور در تجمعات و مکان های پرخطر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۳۷

کرونای مرگبار در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان می تازد و متاسفانه روزانه تعدادی از بیماران خود را روانه قبرستان ها کرده و خانواده های آنان را عزادار می کند.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۷۶۸ نفر خبر داد و اظهارداشت: در شبانه روز گذشته متاسفانه شش بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۷۸ بیمار در بیمارستان های مُعین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۸۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۴ هزار و ۶۳۵ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه گفت: در شبانه روز گذشته  ۵۱۱ رپید تست انجام شده که ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه و از هزار و ۲۴۴ نمونه pcr انجام شده ٤٠ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران ،چرام ، کهگیلویه و بهمئی بود.

وی گفت: سیر افزایشی بی سابقه بیماری در استان مخاطره آمیز بوده و باید مردم همکاری لازم را جهت کنترل آن داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و مکان های پرخطر، رعایت محدودیت ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در این مرحله لازم است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز