خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد؛

لزوم رسیدگی به مطالبات مردمی/دپو نخاله های رها شده، سیمای شهر کرج را خدشه دار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۳۹۰

عضو شورای اسلامی شهرکرج به مطالبات مردم در خصوص جمع آوری نخاله های سطح شهر کرج اشاره کرد و گفت: دپه نخاله‌های رها شده در سطح شهر در کوچه و معابر زیبنده نیست و سیمای شهری را خدشه دار کرده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: روز اول کاری با بازدید از منطقه مهرشهر انجام شد و طی بازدیدها شاهد رها شدن نخاله ها در سطح شهر بودم.

عضو شورای  شهرکرج با اشاره به این که عمر آسفالت در شهر به دلیل نبود نظارت بسیار پایین است، گفت: باید در انتخاب پیمانکار و نوع آسفالت دقت شود و برای اجرا نیز نظارت کافی صورت گیرد.

عضو شورای شهرکرج با توجه به اینکه شهرداری دارای کارخانه آسفالت است اما طی بازدید مشاهده شد که آسفالت ها بی کیفیت بوده که می طلبد سازمان عمران نظارت کامل بر این مهم داشته باشد چرا که بی کیفیت بودن آسفالت در اولین بارش ها مساله ساز خواهد شد، بیان کرد: لذا باید نسبت به بهبود روش‌های استفاده از آسفالت و افزایش کیفیت آن و نیز نظارت سازمان عمران در عملکرد پیمانکاران شهرداری اقدام کنیم.

وی یادآورد شد: برخی مناطق بودجه خوبی دارند اما مشخص نیست کجا در حال هزینه کردن هستند. انباشت نخاله ها در برخی معابر شهری علاوه بر زشت شدن چهره شهری باعث مشکلات و معضلاتی برای مردم شده و با روند افزایشی دمای هوا مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد کرده است.

عضو شورای  شهرکرج به نخاله های رها شده و دپو شده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: نخاله‌های رها شده در سطح شهر در کوچه و معابر زیبنده نیست و سیمای شهری را خدشه دار کرده و این روزها به مطالبه جدی مردم این شهر تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز