خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه اول سالجاری؛

300 میلیون لیتر سوخت در استان اردبیل توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۳۴۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در چهار ماهه اول سالجاری بیش از 300 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز، و نفتکوره در منطقه اردبیل توزیع شد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در جلسه تجزیه و تحلیل فرآورده های نفتی درباره تامین و توزیع سوخت استان، از توزیع بیش از 300 میلیون لیتر سوخت در استان خبر داد و گفت: این میزان فرآورده در سال 1400 و از ابتدای سال تا پایان تیر ماه در استان اردبیل و دیگر مناطق تحت پوشش سوخت رسانی مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 6 درصد کاهش نشان می دهد.

وی درباره مصرف سوخت بنزین اعم از معمولی، سوپر و یورو 4، در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال 99 گفت: با بررسی و مقایسه ارقام مصرفی امسال و سال گذشته افزایش 20 درصدی را شاهد هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: مقایسه آمار نفتگاز(گازوئیل) هم در 124 روز سال 1400 با مدت مشابه در سال قبل، حکایت از کاهش 19 درصدی دارد.

مدنی از کاهش 13 درصد مصرف نفت سفید هم در همین مدت نسبت به سال 99 خبر داد و گفت: نظارت و بازرسی بی وقفه از بستر الکترونیک و از طریق زیر ساخت بانکی نقش قابل توجهی در جلوگیری از انحراف و توزیع خارج از شبکه این فرآورده داشته است.

وی در پایان درصد میزان مصرف فرآورده های نفتی در مدت زمانی فوق را در بخش های حمل و نقل  66 درصد، حرارتی 3 درصد، برق(نیروگاه) 17 درصد، کشاورزی 11 درصد، صنایع و پروژه ها به ترتیب 1 و 2 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز