خبرگزاری کار ایران

آژیر خطر کرونا در شهر الوند به صدا در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۶۴

فرماندار البرز گفت: باتوجه به افزایش بیماری کرونا شاهد مرگ افراد هستیم و لازم است مردم نسبت به این موضوع بیم داشته باشند؛ از این رو در مانور مشترک با چند ارگان آژیر خطر کرونا در شهر الوند به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد نصیری درباره مانور آژیر خطر در قزوین گفت: باتوجه به افزایش بیماری کرونا شاهد مرگ افراد هستیم و لازم است مردم نسبت به این موضوع بیم داشته باشند؛ از این رو در مانور مشترک با شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اداره صمت آژیر خطر کرونا در شهر الوند به صدا در آمد.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: در حال حاضر در روز تعداد زیادی از افراد به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و ظرفیت‌ها در حال اتمام است و با پر شدن تخت‌های بیمارستانی قزوین امکان اعزام بیمار از سایر شهرستان‌ها به مرکز استان وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای قرنطینه بیماران مازاد بر بیمارستان ورزشگاه اماما علی(ع) در حال آماده سازی است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

نصیری تاکید کرد: از مردم شهرستان البرز درخواست داریم از حضور در تجمعات و مراسمات پرهیز کنند؛ باید توجه داشت افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند عاملین اصلی افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا هستند و باید با آن‌ها مطابق با مقررات برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز