خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته انجام شد؛

حمایت از حضور 102 واحد صنعتی اردبیل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۸۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی، از حمایت 102 واحد صنعتی استان برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی برنامه های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت‌ها است.

وی ادامه داد: این حمایت ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه های اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل هدف از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد.

اهلی افزود: به منظور توانمند سازی واحدهای صنعتی در عرصه تولید و فروش، در سال 99 از حضور 102 واحد در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شد که این نوع حمایت ها در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: تلاش می شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز