خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران های رگباری در 17 استان کشور/خیزش گرد و خاک در جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۱۵

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، ارتفاعات چهار محال و بختیاری، جنوب غرب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات استان‌های مازندران، ارتفاعات البرز، قزوین، سمنان ، تهران و مناطقی، چون هرمزگان ،جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان بارش رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد:  فردا چهارشنبه در مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و مازندران شرق کهگیلویه و بویر احمد، جنوب غرب اصفهان، فارس، هرمزگان و جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران پیش بینی رگبار و رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: برای روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه  در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، فارس ، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در مناطقی از شمال شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی پدیده غالب وزش باد شدید خواهد بود که این موضوع سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی  در این مناطق خواهد شد.

وی گفت: شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی در تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، حداکثر دما ۳۸ درجه و حداقل دما ۲۷ درجه بالای صفر نیز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز