خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز :

واکسن زده ها هم ماسک بزنند/عادی انگاری شرایط کرونا را بدتر می کند/مردم با رعایت بیشتر به فروکش شدن موج پنجم کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸۸۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با تاکید براینکه مردم با رعایت بیشتر به فروکش شدن موج پنجم کمک کنند، هشدار داد: عاری انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری دورهمی ها شرایط کرونا را وخیم می کند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد فتحی ظهر امروز در حاشیه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا گفت: میزان بستری ها و مراجعان سرپایی به طور چشم گیری نسبت به پیک های قبلی افزایش یافته است به طوری که در ۲۴ ساعته گذشته نزدیک به ۴ هزار نفر به مراکز  درمانی و مراجعه سرپایی داشته اند.

فتحی اظهار داشت: در استان تا کنون ۵۸۰ هزار دوز واکسن تزریق شده  که ۴۸۰ هزار دوز نوبت اول  و ۱۰۰ هزار دوز نوبت دوم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز هشدار داد: عاری انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری  دورهمی ها شرایط کرونا را وخیم می کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای افرادی که واکسن دریافت کرده اند، گفت: واکسن به تنهایی این بیماری را کنترل نمی کند چرا که شاهد هستیم در بسیاری از کشور ها که بالای ۵۰ درصد واکسیناسیون نیز  انجام شده این بیماری از بین نرفته است. 

فتحی از مردم استان البرز خواست که شرایط را کاملا جدی بگیرند و برای عبور از این شرایط از هر گونه دورهمی خانوادگی و تجمع دوری کنند و به شدت در  رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله ی اجتماعی دقت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز