خبرگزاری کار ایران

سخنگوی داشنگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

داریم شکست می خوریم/ عبور از مرز بستری سه هزار بیمار کرونایی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۷۷۷

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شکست در برابر موج پنجم کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آرش نجیمی در صفحه شخصی اش نوشت: از سه هزار بیمار عبور کردیم با ثبت بیشترین تعداد بستری در یک روز!!!!

آمار بستری 578 نفر در بیست و چهارساعت گذشته در اصفهان ثبت شد و تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های سطح استان بستری شده اند به سه هزار و یک نفر رسید. تعداد افراد فوت شده ناشی از کویید 19 هم بیست و یک نفر ثبت شده که رقم بالایی است.

این شرایط فوق بحرانی است، چراکه پیشتر سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان این دانشگاه اعلام کرده بودند اگر از مرز سه هزار بیمار بستری بگذریم، شرایط سختی پیش روی کادر درمان و مردم قرار خواهد گرفت.

ظرفیت بستری بیماران مبتلا به کرونا از حد امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی استان اصفهان بیشتر شده و کادر درمان و امکانات پاسخگوی این حجم از بیمار نیست. روند واکسیناسیون کند و میزان ابتلا به کویید 19 بسیار بالا است.

این آمار ثبت شده در اصفهان و سایر استان های کشور، رکورد جدیدی از ابتلا به بیماری کرونا را گزارش می دهد که از زمان شیوع بیماری تا کنون تجربه نشده بود و با توجه به صحبت مسئولان وزارت بهداشت هیچ کسی آمادگی و توان مقابله با آن را ندارد.

اینجاست که باز باید دست به دامان مردم شد تا بلکه بتوان بدون واکسن و سرم و عدم تعطیلی و قرنطینه سفت و سخت، اندکی از این سرعت ابتلا به کویید 19 کاست. لطفا مراقب خودتان باشید و جز در موارد ضروری از تردد در بیرون از منزل جدا خودداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز