خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

ارائه خدمات بیمه‌ای به رانندگان، کارگران و بافندگان گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۷۶۹

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بیش از ۶۵ هزار راننده، کارگر ساختمانی و بافنده گیلانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان قرار دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی حسین نژاد گفت: بیش از ۱۵ درصد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان را کارگران ساختمانی، رانندگان، بافندگان و فعالان صنایع دستی تشکیل می‌دهند.

حسین نژاد با اشاره به گسترش حمایت بیمه‌ای برای اقشار مختلف جامعه در ۲دهه اخیر افزود: گروه‌های مختلفی نظیر زنان خانه دار، خادمان مساجد، قالیبافان و فعالان صنایع دستی، نویسندگان و اصحاب رسانه، باغداران، زنبورداران، رانندگان، کارگران ساختمانی، طلاب، مداحان، بسیجیان، دانشجویان در سال‌های اخیر در زمره بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۸هزار و ۹۷۵ کارگر ساختمانی، ۲۹هزار ۲۵۹ راننده و ۷هزار و ۵۰۳ بافنده تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: علاوه بر پرداخت سهم بیمه از سوی خود بیمه شده، سهم دولت به این گروه از بیمه شدگان تعلق می‌گیرد و از تمامی خدمات و تعهدات مربوط، بر اساس موارد قانونی بهره‌مند هستند. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بخش عمده‌ای از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی، دیون معوق سهم بیمه این گروه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز