خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

توقیف محموله 90 کیلویی مواد مخدر با هوشیاری پلیس قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۷۱۵

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 90 کیلو گرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی گفت: در تداوم طرح‌هایی عملیاتی پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با 2 دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به سمت قزوین هستند

وی خاطر نشان کرد: پس ازتحقیقات ماموران موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، هر 2 خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف کنند.

وی یادآور شد: در بازرسی از خودروها، 90 کیلو گرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد و 2 نفر نیز دستگیر شدند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 به‌صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان و رسیدگی فوری به آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز