خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

مراجعه شبانه روزی 380 بیمار مشکوک کرونا به مراکز درمانی شاهرود / شناسایی 185 بیمار با تست مثبت کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۶۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه به صورت متوسط ۳۸۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا در شبانه روز به مراکز درمانی مراجعه می کنند گفت: به طور متوسط ۶۲ نفر در هر شبانه روز در مراکز درمانی‌تحت‌پوشش این دانشگاه بستری می شوند.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا چمن تصریح کرد: در این ایام بالاترین روند تصاعدی ابتلا به بیماری را از آغاز دوره مقابله با بیماری کرونا در مجموعه تحت‌پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود شاهدیم.

وی گفت: به طور متوسط بیش از ۱۸۵ نفر در هر شبانه روز با تست مثبت کرونا شناسایی می شوند.

چمن افزود: تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی با محدودیت های فراوان و کمبود اعتبارات مالی به سختی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یادآور شد: ‌معتقدیم که تعطیلی مطلق بدون هیچگونه فعالیتی و تنها برای اقدامات لازم و حیاتی به مدت چند هفته نیاز امروز ما در بحث ‌مقابله با کرونا است.

وی افزود: دانشگاه های علوم‌ پزشکی نیاز دارند تا منابع مالی جدید و اعتبارات لازم برای تقویت امور تزریق شود.

چمن ضمن بیان اینکه مهم ترین کار‌ در بحث پیشگیری، واکسیناسیون جامعه است اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸ هزار دُز واکسن تزریق شده که به این ترتیب ۲۳ درصد از جمعیت بالای بیست سال تحت پوشش این دانشگاه واکسینه‌ شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز