خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون ۲۶ درصد جمعیت هرمزگان از ابتدای واکسیناسیون تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان با واکسیناسیون ۲۶ درصد جمعیت بعد از استان مازندران که ۳۰ درصد جمعیت آن واکسینه شده اند در جایگاه دوم قرار دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی آئین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی مطبوعات با حضور اصحاب رسانه استان، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار با اشاره به اهمیت نقد، عنوان کرد: نقد دلسوزانه در جامعه بستر ساز رشد و ترقی می‌شود و اصحاب رسانه در گسترش نقد منصفانه و دلسوزانه رسالت خطیری دارند.

وی در همین خصوص، افزود: نقد پذیری باعث رفع عیب ها و ایرادات در افراد به ویژه مدیران می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدیر از همراهی اصحاب رسانه با ستاد مدیریت کرونا، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان هرمزگان اعم از صداوسیما، خبرگزاری ها، جراید و نشریات همراهی و همکاری نزدیک و مستمری با ستاد استانی مدیریت کرونا از ابتدای شیوع تاکنون داشته اند که قابل تقدیر است.

رئوفی گفت: با توجه به طغیان بی سابقه کرونا در استان همراهی اصحاب رسانه برای آگاهی بخشی جهت عبور از این بحران بسیار مهم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و اقناع برای عبور شرایط از بحرانی کرونا رسالت بسیار مهمی دارند و بسیاری از نگاه ها به سمت اخبار رسانه ها در حوزه کرونا است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان، افزود: فاصله گرفتن از فضای عادی انگاری کرونا، بهبود رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیازمند همت همگانی است تا از شرایط فوق بحرانی کرونا عبور کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: تعطیلی گسترده راه علاج کرونا با توجه به تبعات گسترده اقتصادی آن نیست.

رئوفی گفت: سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون عمومی و افزایش واردات واکسن در کنار حمایت از تولیدات داخلی و آگاهی بخشی می تواند بخشی از مشکلات ناشی از این بیماری را مرتفع کند.

وی با اشاره به جایگاه مناسب استان در واکسیناسیون عمومی، افزود: استان هرمزگان در واکسیناسیون عمومی جامعه هدف در سطح کشور رتبه دوم را برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: هرمزگان با واکسیناسیون ۲۶ درصد جمعیت بعد از استان مازندران که ۳۰ درصد جمعیت آن واکسینه شده اند در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز