خبرگزاری کار ایران

جشنواره شهر همگان در مشهد به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۵۳

سرپرست اداره شهر همگان شهرداری مشهد گفت: جشنواره بین المللی شهر همگان با هدف فرهنگسازی و آگاهی بخشی حقوق و نیازهای گروه‌های خاص به زبان هنر و پژوهش به کار خود پایان بخشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، فاطمه باقری سرپرست اداره شهر همگان شهرداری مشهد، گفت: اداره شهر همگان در شهرداری مشهد با اولویت حمایت از گروه‌های خاص تاسیس شده است که این گروه‌ها شامل جانبازان، افراد دارای معلولیت، سالمندان، کودکان و بانوان می‌شوند. این اداره در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی حقوق و نیازهای گروه‌های خاص جشنواره بین المللی شهر همگان را راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره تلفیق هنر و زندگی است، افزود: منظور از این تلفیق نگاه انتقادی هنرمندان و پژوهشگران به مسائل و دغدغه های اجتماعی افراد دارای معلولیت، بانوان، کودکان و سالمندان  است که همواره مورد نظر ما بوده است. 

سرپرست اداره شهر همگان شهرداری مشهد ضمن بیان اینکه این جشنواره در محورهای فیلم کوتاه، عکاسی ، پادکست و دکلمه، داستان نویسی، انیمیشن و موشن گرافی، طرح پژوهشی، نقاشی و کاریکاتور برگزار شده است ادامه داد: تعداد آثاری که به دست ما رسیده است  ۱۰۶۲ اثر است که همچنین نزدیک به نیمی از آثار ارسال شده در قالب‌های فیلم کوتاه و عکاسی است. 

باقری با اشاره به اینکه جشنواره شهر همگان  در سطح بین المللی نیز با استقبال خوبی روبرو شده است بیان کرد: از افغانستان، پاکستان، عراق، ایتالیا، آثار متعددی نیز  ارسال شده است که نشان دهنده موفقیت این جشنواره مردمی در سطح جهانی است. 

وی با بیان این که به نفر اول برگزیده این جشنواره مبلغ ۵ میلیون تومان و  برگزیده شایسته تقدیر ۳ میلیون تومان اهداء خواهد شد تصریح کرد: اسامی برگزیدگان و شایستگان تقدیر در  این جشنواره بین المللی بدین شرح است:

 در محور انیمیشن و موشن گرافی؛ مارال ملایجردی و بهناز فرشی یوسفی به ترتیب برگزیده و شایسته تقدیر شدند. 

در محور پادکست و دکلمه؛ غزال موذن و عاطفه عبداللهی لاشکی به ترتیب، برگزیده و شایسته تقدیر شدند. 

در محور داستان نویسی؛ مهین سارانی راد و محسن مرادی به ترتیب، برگزیده و شایسته تقدیر شدند .

در محور طرح پژوهشی؛ حسن ربانی شایسته تقدیر شد. 

در محور عکاسی؛ سید علی حسینی فر و مهدی کاظمی بومه به ترتیب، برگزیده و شایسته تقدیر شدند. 

در محور فیلم کوتاه؛ مصیب حنایی  و تیمور قادری به ترتیب، برگزیده و شایسته تقدیر شدند. 

در محور کاریکاتور؛ آیت نادری و سهیل محمدی به ترتیب، برگزیده و در محور کاریکاتور؛ آیت نادری و سهیل محمدی به ترتیب، برگزیده و شایسته تقدیر شدند و نیز در بخش نقاشی؛ مهدی طوسی شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز